Qui som
QUI SOM
ASSESORIA COSTA
Qui som
ASSESORIA I SERVEIS EMPRESARIALS COSTA, SL, amb seu a Sant Fost de Campsentelles. EL nostre propósit és oferir assesorament integral a empresess i emprenedors.
Missió
La nostra missió és ajudar les empreses a créixer i expandir-se de manera honesta y efectiva, respectant la legalitat i la dignitat de les persones.
Visió
Ser empresari implica mol més que dominar una activitat productiva.
Volem fomentar la reflexión sobre tots els aspectes que afecten un projecte empresarial.
Nosaltres
A “ASSESORIA I SERVEIS EMPRESARIALS COSTA, SL” creiem en la transparencia, l’honestedat, la integritat i l’equitat en la nostra feina. La nostra responsabilitat social corporativa és lo mes important.
Transparència:
Defensem la transparencia i l’honestedad en la nostra gestió.
Valor Transparència
Valor Honestedad
Valor Integritat
Valor Equitat
Formació
Valorem la formaciò contínua i la implicacicò en el nostre equip.
Formació
Valorem la formaciò contínua i la implicaciò en el nostre equip.
Responsabilitat Social Corporativa:
Ens comprometem a donar compte i respectar la legalitat, els drets humans i les normatives internacionals de comportament.
Impacte Positiu:
Ens comprometen a contractar personal local per fomentar l’ocupaciò a la zona.
Sostenibilitat:
Ens preocupa el medi ambient i reciclem paper per reduir costos i el nostre impacte ambiental.
Ajudem a les empreses al seu desenvolupament i consolidaciò.
ASSESORIA I SERVEIS EMPRESARIALS COSTA, SL NOSTRE PROPOSIT ES OFERIR ASSESSORAMENT INTEGRAL A EMPRESES I EMPRENEDORS.
L'emprenedor i el seu desenvolupament
Ser empresari es molt més que dominar una activitat productiva i que s'han de tenir clars tots els aspectes que poden influir en un projecte, des de la reflexió sobre la motivació de cadascú que intervé en el projcte fins a l'anàlisi de tots els factors, externs i interns, que poden influir en el projecte a desenvolupar. Així, els plans d'empresa representen una eina essencial per a un correcte plantejament dels projectes empresarials
TRANSPARÈNCIA
HONESTEDAT
INTEGRITAT
EQUITAT
FORMACIÓ
IMPLICACIÓ
RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA
Rendició de comptes: en línia amb les tendències i exigències de la societat actual, les organitzacions han de retre comptes sobre els seus impactes econòmics, ambientals, ètics i socials.
Transparència: les organitzacions que implantin un sistema de gestió d’RS han d’informar de manera clara i raonable sobre les decisions que tenen un impacte sobre la societat i el medi ambient.
Comportament ètic: el comportament d’una organització s’ha de basar en l’honestedat, la integritat i l’equitat, i atendre de manera equilibrada els interessos, necessitats i expectatives dels grups d’interès.
Respecte als interessos de les parts interessades: una organització que vulgui integrar l’RS en els seus sistemes de gestió ha d’identificar els grups d’interès i dialogar-hi, reconèixer-ne i preveure’n les necessitats i expectatives, i donar-hi resposta.
Respecte al principi de legalitat: Les organitzacions que gestionen la responsabilitat social es comprometen a acceptar que el respecte a la legalitat es obligatori, i han de tenir en compte totes les lleis i regulacions que els són d’aplicació.
Respecte a la normativa internacional de comportament: aquest principi es refereix especialment al fet que les empreses han de respectar com a mínim la normativa internacional de comportament en les situacions en que la llei no proporcioni les garanties necessàries.
Respecte de drets humans: el respecte a la dignitat de les persones i als drets humans fonamentals, atenent al criteri d’universalitat, està implícit en el comportament de les empreses i organitzacions que implanten una gestió de l’RS.
Al nostre projecte defensem aquestes orientacions i ens hi adherim. La nostra aplicació pràctica en els sistemes de gestió, pendents de la seva ampliació a altres punts, té la seva concreció en els dos aspectes següents:
Per una banda, la contractació de personal ens comprometem a fer-la de persones de l’àmbit d’actuació de l’Assessoria (S. Fost, Mollet, etc.) que reuneixi els requisits mínims per a desenvolupar la seva funció. Amb això donem satisfacció als grups veïnals de poblacions locals, comarcals, a les corporacions del mateix àmbit etc. per ajudar a rebaixar l’índex d’atur local, comarcal, etc. Es tractaria de potenciar un impacte positiu a l’entorn.
D’altra banda, amb l’ànim de reduir costos i augmentar la rendibilitat a més de preservar la natura, la nostra intenció es reciclar el cabdal de paper usat parcialment per a fer consultes de tot tipus que no s’hagin de mostrar en públic, sinó que siguin esborranys. D’aquesta manera, limitem la compra de paper (encara que sigui reciclat) i generem valor al fer el servei de manera útil utilitzant la principal matèria primera que tenim les assessories de forma responsable i econòmica. Això respondria bàsicament als grups ecologistes de la zona i suposaria disminuir un impacte negatiu.